eHelpDesk
eHelpDesk to narzędzie dedykowane podmiotom, które cenią sobie fachowość i kompleksowość w zakresie wsparcia serwisowego i obsługi zgłoszeń. Wdrożenie systemu pomaga w rozwiązywaniu problemów technicznych występujących w zasobach IT oraz procesach eksploatacji tych zasobów. System ewidencjonuje, m.in.: pełną historię zgłoszeń serwisowych, sposoby rozwiązania problemów oraz oblicza koszty usunięcia awarii.
Klient uzyskuje korzyści biznesowe:
- poprawa jakości obsługi informatycznej wewnątrz organizacji
- zwiększenie efektywności funkcjonowania Działów Wsparcia Technicznego
- niższe koszty działalności
- poprawa relacji między biznesem a IT (przez lepsze zrozumienie priorytetów biznesowych)
- redukcja przerw w biznesie podczas wystąpienia incydentu z możliwością przywrócenia usług zgodnie z biznesowymi priorytetami
- zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości wewnętrznych procesów biznesowych poprzez nadzór nad świadczonymi usługami informatycznymi
- poprawa wydajności operacji biznesowych poprzez zapewnienie ciągłości usług IT
- zwiększenie zaufania klientów i zadowolenia pracowników.
91 4331 891
91 48 17 204
91 4331 890
e-Helpdesk to narzędzie dedykowane podmiotom, które cenią sobie fachowość i kompleksowość w zakresie wsparcia serwisowego i obsługi zgłoszeń. Wdrożenie systemu pomaga w rozwiązywaniu problemów technicznych występujących w zasobach IT oraz procesach eksploatacji tych zasobów. System ewidencjonuje, m.in.: pełną historię zgłoszeń serwisowych, sposoby rozwiązania problemów oraz oblicza koszty usunięcia awarii.
Klient uzyskuje korzyści biznesowe:
- poprawa jakości obsługi informatycznej wewnątrz organizacji
- zwiększenie efektywności funkcjonowania Działów Wsparcia Technicznego
- niższe koszty działalności
- poprawa relacji między biznesem a IT (przez lepsze zrozumienie priorytetów biznesowych)
- redukcja przerw w biznesie podczas wystąpienia incydentu z możliwością przywrócenia usług zgodnie z biznesowymi priorytetami
- zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości wewnętrznych procesów biznesowych poprzez nadzór nad świadczonymi usługami informatycznymi
- poprawa wydajności operacji biznesowych poprzez zapewnienie ciągłości usług IT
- zwiększenie zaufania klientów i zadowolenia pracowników.