Prowadzący
Maciej Kaczyński
BTC Sp. z o.o.
Konsultant, wykładowca, trener, działacz społeczny. Lobbysta.
Specjalizuje się w bezpieczeństwie biznesu w obszarze systemów IT. Projektant zaawansowanych aplikacji / usług użytkowanych przez wszystkie sektory gospodarki, autor unikatowych rozwiązań w dziedzinie zarządzania oprogramowaniem i licencjami. Członek Komitetu Technicznego KT 171 (ds. Oprogramowania i Sieci Komputerowych) Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, koordynator projektów dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej. Współtwórca innowacji organizacyjnych, produktowych, procesowych i marketingowych. Pomysłodawca interdyscyplinarnych projektów edukacyjnych. Zwolennik współpracy sieciowej pomiędzy podmiotami komercyjnymi, uczelniami oraz instytucjami otoczenia biznesu.
Ukończył Wydział Mechaniczny Politechniki Szczecińskiej, studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (Zarządzanie Europejskie) oraz studia MBA na European School of Business ESCP-EAP Berlin.
Stara się kierować mottem: „Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze.” [Albert Einstein].

Od 1997 roku regularnie prowadzi szkolenia i konferencje związane z obszarem zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną.
Marcin Maruta
Ekspert w zakresie prawa nowych technologii oraz własności intelektualnej, szef działu Kontraktów IT w Kancelarii. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie dla dostawców i klientów sektora ICT, nadzorował największe kontrakty technologiczne w Polsce o łącznej wartości ponad 10 miliardów złotych. Rekomendowany w Chambers Europe, członek ITechlaw, arbiter PIIT.
Wykładowca prawa technologii na uczelniach państwowych i prywatnych (UW, SGH, PAN, Akademia Koźmińskiego).
Dariusz Wittek
W polskim oddziale Intel Corporation pracuje od ponad 11 lat, obecnie w dziale Enterprise Solution Sales odpowiada za aspekty techniczne produktów i technologii Intela stosowanych w rozwiązaniach korporacyjnych.

Specjalizuje się w technologiach zdalnego sprzętowego zarządzania Intel® vPro™ w komputerach stacjonarnych i laptopach i innych technologiach Intela stosowanych w business client PC oraz technologiach i platformach serwerowych Intela.
W swojej pracy zajmuje się szkoleniem klientów korporacyjnych i partnerów w przekrojowym zakresie technologii i produktów Intel oraz implementacji technologii sprzętowego zarządzania.
Poprzednio przez ponad 5 lat zarządzał kanałem resellerskim Intela oraz autoryzowanymi dystrybutorami w Polsce, Czechach, Slowacji i krajach nadbałtyckich. Wcześniej pracował m.in. w firmie ComArch S.A od początku jej istnienia.

Ukończył studia na kierunku Telekomunikacja na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Dariusz od początku zatrudnienia w Intelu pracuje w Home Office w Krakowie czym potwierdza jeden z przekazów Intela-„praca to proces, a nie miejsce”.
Przemysław Sobczyk
Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego. Specjalność: Technologie informatyczne w biznesie. Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy Response Sp. z o.o.
Z branżą IT związany nieprzerwanie od 2001 roku.
Z firmą RESPONSE związany od początku jej działalności. Karierę w RESPONSE zaczynał jako Inżynier Systemowy. W 2003 roku rozpoczął swoją przygodę z Software Asset Management, początkowo jako Audytor, by później kierować największymi projektami zarówno w organizacjach z sektora Administracji Publicznej jak i Firmach komercyjnych. Obecnie pełni funkcję Członka Zarządu i Dyrektora Handlowego. Zarządzając zespołem, nieprzerwanie realizuje swoją pasję, którą jest dostarczanie klientom usług związanych z Software Asset Management.
W biznesie ponad wszystko stawia na relacje partnerskie oparte na zaufaniu.
Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.
Pasjonat sportów drużynowych ze szczególnym wskazaniem na piłkę nożną.
Współpracę zespołu z boiska, stara się przekładać na pracę swojego zespołu handlowego.
Hobby: zgłębianie zagadnień związanych z samorozwojem, piłka nożna, narty.
Roman Bieda
Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. W ramach pracy zawodowej zajmuje się między innymi negocjowaniem umów IT, w szczególności umów wdrożeniowych oraz umów dotyczących oprogramowania komputerowego.

Na co dzień zajmuje się również doradztwem prawnym w projektach związanych z handlem elektronicznym, marketingiem internetowym oraz ochroną danych osobowych.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył również między innymi Podyplomowe Studium Prawa Konkurencji i Ochrony Konsumenta (Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ) oraz Podyplomowe Studium Prawa Własności Przemysłowej (Uniwersytet Warszawski).

Aktualnie jest słuchaczem studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji UJ. Od kilku lat regularnie występuje na szkoleniach i konferencjach poświęconych różnym aspektom prawa nowych technologii oraz prowadzi zajęcia w ramach szeregu studiów podyplomowych (np. Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie). Autor artykułów prawniczych w prasie specjalistycznej. Prowadzi serwis www.prawnik.net.pl
Sebastian Wilczewski
W branży IT od 2001 roku. Project manager w firmie Atena Usługi Informatyczne i finansowe sp z o.o. Praktyk, konsultant, wdrożeniowiec, szkoleniowiec, doktorant, wykładowca akademicki.

Dewiza: „Patrzę na biznes z perspektywy IT, a na IT z perspektywy biznesu.”

Prowadzi projekty, wdrożenia, usługi konsultacyjne i szkolenia z zarządzania projektami i portfelem projektów za pomocą narzędzia Enterprise Project Management (Project Server oraz Project Professional) oraz z zakresu zarządzania dokumentami za pomocą SharePoint Server oraz z innych rozwiązań serwerowych firmy Microsoft. Występuje na konferencjach dotyczących rozwiązań firmy Microsoft. Jest współautorem kilkunastu webcastów. Z pasją zgłębia również tajniki licencjonowania produktów firmy Microsoft. Jest również autorem bloga http://blogs.technet.com/b/biznesit/ oraz http://swilczew.wordpress.com/.

Jest autorem kilku książek wydanych przez wydawnictwo Helion S.A. (między innymi dotyczących Microsoft Office Project Server, Microsoft Office Project czy Resource Kit Tools) oraz autorem kilku artykułów opublikowanych na stronach Technet.

Uwieńczeniem doświadczeń praktycznych i teoretycznych dotyczących licencjonowania będzie praca doktorska na temat „Model zarządzanie zasobami oprogramowania w organizacjach gospodarczych”, dla której przewód doktorski został już otwarty na Wydziale Zarządzanie Uniwersytetu Gdańskiego. Doradza firmom posiadającym do kilku tysięcy komputerów w zakresie optymalizacji licencjonowania produktów firmy Microsoft i nie tylko oraz prowadzi audyty legalności oprogramowania.

W ramach współpracy z Wydziałem Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej dzieli się ze słuchaczami studiów podyplomowych wiedzą i praktycznym doświadczeniem z zakresu komputerowego wspomagania zarządzania projektami za pomocą rodziny produktów Microsoft Project.

Posiada liczne certyfikaty Microsoft dokumentujące wiedzę i doświadczenie praktyczne – od prestiżowego MVP w kategorii Microsoft Office SharePoint Server (2007-2009), poprzez MCT aż do licznych certyfikatów, w tym między innymi IT Pro: MCIT: Enterprise Messaging Administrator, Enterprise Administrator, Database Administrator, MCTS: Project Server 2007, SCCM, SCOM, OCS, Volume Licensing Specialist, Windows Server 2008: Active Directory – Configuration, Applications Infrastructure – Configuration, Network Infrastructure, Microsoft Exchange Server 2007, Configuration , Microsoft Windows Vista, Configuration, Microsoft Office SharePoint Server 2007/2010, Configuration, SQL Server 2005/2008, Microsoft Project 2007
Andrzej Niemiec
Doktor, pracował na Akademii Rolniczej we Wrocławiu, następnie w ELWRO i IBM Polska. W firmie PRIM zajmuje się tworzeniem oprogramowania do wspomagania systemów zarządzania oraz doradztwem w zakresie wdrażania norm dotyczących informatyki i bezpieczeństwa informacji.

Od 2000 roku współpracuje z Bureau Veritas Certification jako audytor wiodący z zakresu informatyki a od 2006 - audytor wiodący z bezpieczeństwa informacji (ISO IEC 27001), jest również biegłym sądowym i skarbowym zakresu informatyki.

W roku 2001 został rzeczoznawcą Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Wykonywał liczne opinie i ekspertyzy na zlecenia ministerstw i urzędów państwowych dotyczące wdrożeń systemów informatycznych. Prowadził szkolenia i audyty ochrony danych osobowych w urzędach miast i gmin.

Od 2003 roku jest członkiem komitetu technicznego nr 171 Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Wdrażał systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji w wielu firmach. Kierował wdrożeniem systemu zarządzania projektami w firmie produkującej odbiorniki telewizji cyfrowej.

Jest autorem licznych publikacji w czasopismach naukowych i popularnonaukowych. Brał udział w wielu konferencjach i szkoleniach dotyczących zagadnień zarządzania jakością w produkcji oprogramowania i bezpieczeństwem informacji.

W wolnym czasie interesuje się historią, operą i fizyka. Jeździ na nartach i żegluje.
Joanna Łużna
Wyższe wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Gdańskim i na Uniwersytecie w Mariborze na Słowenii. Od wielu lat obecna w branży IT i od początku swojej kariery związana z firmą BTC Sp. z o.o., jako szkoleniowiec i główny specjalista ds. systemów informatycznych.

Specjalizuje się w oprogramowaniu dedykowanym do zarządzania infrastrukturą IT a także w systemach do zapewnienia bezpieczeństwa danych.
Posiada doświadczenie w obszarze audytów legalności oprogramowania a także w kontaktach z klientem biznesowym. We współpracy z klientem stawia na zaufanie i zapewnienie kompleksowej opieki nad wdrażaniem i utrzymaniem oferowanych systemów.

Na co dzień szczęśliwa narzeczona, wielbicielka jazdy na rolkach oraz pasjonatka filmów walki.
Michał Misiak
Nastawiony na rozwój specjalista ds. rozwiązań klasy DLP. W kontaktach biznesowych stawia na budowanie długotrwałych relacji z partnerami opartych na zasadzie win-win.
Absolwent stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 7 lat związany z branżą IT.

Obecnie pełni funkcję Key Account Manager w BTC Sp. z o.o. Specjalizuje się w budowaniu świadomości klientów w zakresie bezpieczeństwa danych i korzyści związanych z wykorzystaniem systemów klasy DLP.

Prywatnie szczęśliwy mąż i lubiany ojciec. Interesuje się kinem, najbardziej szanuje twórczość Jima Jarmuscha.
Ilona Tomaszewska
Microsoft
Ewa Nawrocka
Microsoft
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności.
Skorzystaj z programów, które ułatwią Ci pracę.
ZAPISZ SIĘ BEZPŁATNIE
Organizator
BTC Sp. z o.o.
Al. Piastów 30
71-064 Szczecin

www.btc.com.pl
Kontakt
szkolenia@akademiabtc.pl
tel. +48 500 114 607
tel: +48 91 481 72 26
fax: +48 91 433 18 90
© Copyright BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.