eHelpDesk

Sprawnie zarządzaj procesami wsparcia technicznego. System eHelpDesk umożliwia nadzorowanie zgłoszeń w celu ograniczania ich negatywnego oddziaływania na funkcjonowanie biznesu.

Sprawdź, jak działa eHelpDesk

eHelpDesk - sprawdź jak działa

Dla kogo dedykowany jest system eHelpDesk?

Instytucje administracji publicznej

instytucji administracji publicznej

Przedsiębiorcy

przedsiębiorców prywatnych

Organizacje pozarządowe

organizacji pozarządowych

Architektura

Architektura - Cloud

Cloud

Architektura - on-premise

On-premise

Architektura - AWS

AWS

Architektura - Azure

Azure

Oferujemy nowoczesne rozwiązania usprawniające realizację procesów wsparcia technicznego w zakresie:

Zarządzania problemem

Przeciwdziałaj ponownemu pojawieniu się incydentów po otrzymaniu zgłoszenia. System zweryfikuje je, znajdzie główną przyczynę i zredukuje ich stopień oddziaływania na biznes.

Zarządzania środowiskiem IT

Kompleksowo zarządzaj usługami IT zgodnie z najwyższymi standardami. System eHelpDesk wspiera metodologię zarządzania ITIL, która jest zbiorem najlepszych rekomendacji w tym zakresie.

Zarządzania zmianą

Sprawnie wdrażaj zmiany w organizacji. Obsługuj zarówno wstępnie zaproponowane zmiany, jak i te z pełnym cyklem akceptacji. Ponadto eHelpDesk automatycznie wygeneruje plan zmiany.

Zarządzania incydentem

Szybko rozwiązuj incydenty z poziomu intuicyjnego systemu. eHelpDesk umożliwia rejestrację informacji na temat zgłoszenia, a następnie znalezienie jego rozwiązania w bazie problemów.

Screenshots

eHelpDesk - interaktywne widgety w systemie
eHelpDesk - Nowe zgłoszenie
eHelpDesk - Spis zgłoszeń

Czy eHelpDesk jest dla Ciebie?

Poznaj system podczas bezpłatnej prezentacji.