Asystentka sprzedaży

Manager ds. sprzedaży

Key Account Manager

Jak aplikować?

 

Praca w BTC to wyzwanie i nobilitacja. Nie przyjmujemy wszystkich lecz Tych, którym szczególnie zależy. Nie musisz wiedzieć wszystkiego ale jeśli wykażesz swoje wysokie ambicje, chęci, pomysłowość, kreatywność otrzymasz szansę współpracy z najlepszymi.

Aplikowanie

W celu aplikowania o pracę / staż / praktykę należy wysłać na adres praca@btc.com.pl e-mail zawierający CV (format MS Word lub PDF). W nagłówku wiadomości należy umieścić nr referencyjny (jeśli aplikuje się w odpowiedzi na ogłoszenie).

CV powinno zawierać:

  • zdjęcie
  • pełną historię zatrudnienia
  • listę wraz z opisami realizowanych projektów (niekoniecznie związanych ze stanowiskiem).

Opcjonalnie:

  • list motywacyjny (jeśli aplikujesz w odpowiedzi na ogłoszenie)
  • referencje

Rozmowa kwalifikacyjna

Rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzane są w godzinach pracy w siedzibie BTC. Składają się z kilku etapów:

Etap I – test wstępny pozwalający na zorientowanie się w zakresie wiedzy kandydata w odniesieniu do danego stanowiska pracy. Test dotyka również obszarów cech osobowościowych. Pozwoli Ci na zorientowanie się w zakresie naszych oczekiwań, co nie oznacza, ze cały test musisz potrafić poprawnie rozwiązać. Czas trwania – do 1,5h.

Etap II – rozmowa nt. testu, kompetencji, zasad współpracy, zakresu obowiązków na danym stanowisku. Etap ten może być przeprowadzony bezpośrednio po wykonaniu testu w etapie I lub w innym terminie. Czas trwania – do 1h.

Etap III – rozmowa, w ramach której zaprezentujesz zadanie, które wykonałeś(łaś) w domu. Może się zdarzyć, że ten etap rozmowy będzie prowadzony w grupie. Czas trwania – do 1h.

Zastrzegamy, że nie odpowiadamy na każde przesłane CV oraz CV przesłane w mailu bez treści.

Jeśli zostałeś(łaś) zaproszony(a) na przynajmniej Etap I rozmowy kwalifikacyjnej to obligatoryjnie informujemy Cię o szczegółach, terminach oraz wynikach.