Oferty pracy

Logotyp BTC Sp. z o.o.

Lider/ka zespołu sprzedaży i marketingu

[Nr ref. LZS 01/2020]

Miejsce pracy: Szczecin

Od ponad 18 lat oferujemy rozwiązania biznesowe w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania IT. Naszą wartością są nasi Klienci, pracownicy, produkty oraz kultura organizacyjna. Wykorzystujemy i tworzymy najnowsze światowe technologie. Dokonaliśmy pierwszych komercyjnych wdrożeń rozwiązań ze sztuczną inteligencją. Współpracujemy z najbardziej innowacyjnymi firmami na świecie.

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • opracowywanie strategii sprzedaży i marketingu,
  • bieżące zarządzanie min. 10-osobowym zespołem,
  • wsparcie zespołu i rozwój jego kompetencji,
  • rozbudowę zespołu,
  • planowanie, organizowanie, kontrola i motywowanie zespołu,
  • monitorowanie rynku i konkurencji,
  • reprezentowanie firmy na konferencjach,
  • prowadzenie prezentacji,
  • monitorowanie sprzedaży,
  • przygotowywanie strategicznych ofert, prowadzenie ich negocjacji.

Co oferujemy?

  • stabilność zatrudnienia (UOP lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia),
  • stałe wynagrodzenie, premię miesięczną oraz kwartalną,
  • bony lub premie okolicznościowe,
  • kartę MultiSport,
  • możliwość korzystania z wyposażonej w pełni kuchni (ekspres do kawy, kawa, mleko, cukier),
  • chillout room,
  • szkolenia handlowe, produktowe, a także warsztaty podnoszące umiejętności w zakresie komunikacji,
  • dobrą atmosferę pracy,
  • inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia.

Nasze wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem sprzedaży,
  • min. 2 letnie doświadczenie w marketingu B2B,
  • doświadczenie w branży IT lub nowych technologii,
  • dobra znajomość wykorzystywania kanałów social media (LinkedIn),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Jeśli nie posiadasz doświadczenia we wszystkich wskazanych obszarach – wyślij swoją aplikację, a na pewno rozważymy Twoją kandydaturę!

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w sprzedaży usług i produktów w długim procesie sprzedaży,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu sprzedaży i marketingu usług, w tym branży IT,
  • doświadczenie w przygotowywaniu ofert w ramach PZP,
  • znajomość języka angielskiego.

Nasze biuro to:

  • ponad 350 m2 całkowicie nowej powierzchni biurowej w biurowcu klasy A,
  • panoramiczne okna,
  • klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie nowej generacji,
  • w pełni wyposażone sale konferencyjne,
  • markowy sprzęt komputerowy (DELL, TOSHIBA, HP),
  • na miejscu dostępne są: kantyna, parking, parking dla rowerów, przystanek autobusowy bezpośrednio przy biurowcu.

Co musisz teraz zrobić?

Jeśli interesuje Cię to stanowisko, wyślij swoją aplikację (CV) na adres: praca@btc.com.pl

Administratorem danych jest BTC sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (budynek C, II piętro, Baltic Business Park, ul. 1 Maja 38). Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Logotyp BTC Sp. z o.o.

Specjalista/ka ds. marketingu internetowego

[Nr ref. SMI  01/2020]

Miejsce pracy: Szczecin

Od ponad 18 lat oferujemy rozwiązania biznesowe w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania IT. Naszą wartością są nasi Klienci, pracownicy, produkty oraz kultura organizacyjna. Wykorzystujemy i tworzymy najnowsze światowe technologie. Dokonaliśmy pierwszych komercyjnych wdrożeń rozwiązań ze sztuczną inteligencją. Współpracujemy z najbardziej innowacyjnymi firmami na świecie.

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • udział w budowaniu i realizacji strategii marketingowej,
  • tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści (posty, teksty, tworzenie wideo, grafika, konkursy),
  • prowadzenie profili w Social Mediach (m.in. Facebook, YouTube, LinkedIn),
  • planowanie, realizacja i rozliczanie kampanii marketingowych w Internecie z wykorzystaniem narzędzi online (m.in. Facebook Ads, newsletter, Google Ads),
  • obsługę narzędzi, m.in.: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, WordPress,
  • udział w ogólnopolskich konferencjach branżowych,
  • monitoring trendów rynkowych i konkurencji – poszukiwanie nowych rozwiązań,
  • tworzenie materiałów reklamowych (prezentacje, grafiki, infografiki, reklamy oraz e-maile),
  • analizę wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków.

Co oferujemy?

  • stabilność zatrudnienia (UOP lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia),
  • stałe wynagrodzenie oraz premię comiesięczną,
  • bony lub premie okolicznościowe,
  • kartę MultiSport,
  • możliwość korzystania z w pełni wyposażonej kuchni (ekspres do kawy, kawa, mleko, cukier),
  • chillout room,
  • szkolenia handlowe, produktowe, a także warsztaty podnoszące umiejętności w zakresie komunikacji,
  • dobrą atmosferę w pracy,
  • inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie (lub w trakcie nauki) w kierunku dziennikarstwa i komunikacji, grafiki komputerowej lub e-commerce,
  • dobra znajomość wykorzystywania kanałów social media (LinkedIn),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność tworzenia treści dla biznesu (w tym tekstów reklamowych, artykułów, raportów, analiz, przygotowywaniem prezentacji, haseł oraz nagłówków),
  • doświadczenie w tworzeniu infografik.

Jeśli nie posiadasz doświadczenia we wszystkich wskazanych obszarach – wyślij swoją aplikację, a na pewno rozważymy Twoją kandydaturę!

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług, w tym branży IT,
  • umiejętność tworzenia komunikatów marketingowych (digital i content marketing),
  • doświadczenie w UX/UI oraz obsłudze stron www,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Nasze biuro to:

  • ponad 350 m2 całkowicie nowej powierzchni biurowej w biurowcu klasy A,
  • panoramiczne okna,
  • klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie nowej generacji,
  • w pełni wyposażone sale konferencyjne,
  • markowy sprzęt komputerowy (DELL, TOSHIBA, HP),
  • dostępne: kantyna, parking, parking dla rowerów, przystanek autobusowy bezpośrednio przy biurowcu.

Co musisz teraz zrobić?

Jeśli interesuje Cię to stanowisko, wyślij swoją aplikację (CV) na adres: praca@btc.com.pl

Administratorem danych jest BTC sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (budynek C, II piętro, Baltic Business Park, ul. 1 Maja 38). Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Logotyp BTC Sp. z o.o.

Manager/ka ds. sprzedaży

[Nr ref. MS 07/2020]

Miejsce pracy: Szczecin

Od ponad 18 lat oferujemy rozwiązania biznesowe w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania IT. Naszą wartością są nasi Klienci, pracownicy, produkty oraz kultura organizacyjna. Wykorzystujemy i tworzymy najnowsze światowe technologie. Współpracujemy z najbardziej innowacyjnymi firmami na świecie.
Umiejętności sprzedażowe (klasyfikowane jako kluczowe umiejętności przyszłości) dają nieograniczone możliwości finansowe, uczą odpowiedzialności, organizacji, budowania relacji, a także ćwiczą ambicje. Są przydatne w aspektach życia zawodowego, jak i prywatnego.
Zdobądź i rozwiń je z nami!

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • wyszukiwanie potencjalnych klientów i obsługę dotychczasowych
  • realizację prezentacji dla klientów (prezentacje online, prezentacje u Klientów – ok. 2-3/mc)
  • sporządzanie ofert, prowadzenie negocjacji oraz sprzedaż produktów

Co oferujemy?

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia)
  • stałe wynagrodzenie, premię comiesięczną, premię kwartalną oraz roczną (wszystkie elementy dokładnie ustalone – zawsze wiesz, jaką premię otrzymasz). Premia kwartalna zależna jest od wysokości Twojej sprzedaży.
  • bony lub premie okolicznościowe
  • kartę MultiSport
  • szkolenia handlowe, produktowe, z umiejętności komunikacyjnych
  • pracę z wysokiej jakości produktami dla kluczowych polskich podmiotów
  • młody, 12-osobowy zespół sprzedażowy z ambitnymi, ale realistycznymi celami, wspieranymi przez ducha zespołu, otwartą komunikację oraz przyjemną atmosferę pracy
  • możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych
  • inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunki ścisłe lub zarządzanie/marketing
  • systematyczność, rzetelność oraz otwartość na rozwój
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, nastawienie na cel, zorganizowanie, wysoka kultura osobista

Co musisz teraz zrobić?

Jeśli interesuje Cię to stanowisko, wyślij swoją aplikację (CV) na adres: praca@btc.com.pl w tytule podając numer referencyjny „MS 07/2020”.

Administratorem danych jest BTC sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (budynek C, II piętro, Baltic Business Park, ul. 1 Maja 38). Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Logotyp BTC Sp. z o.o.

Specjalista/ka ds. zamówień publicznych

[Nr ref. SZP 07/2020]

Miejsce pracy: Szczecin

Od ponad 18 lat oferujemy rozwiązania biznesowe w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania IT. Naszą wartością są nasi Klienci, pracownicy, produkty oraz kultura organizacyjna. Wykorzystujemy i tworzymy najnowsze światowe technologie. Współpracujemy z najbardziej innowacyjnymi firmami na świecie.

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
  • wyszukiwanie postępowań przetargowych
  • analiza postępowań przetargowych
  • prowadzenie postępowań w charakterze Wykonawcy
  • wykorzystywanie dostępnych środków odwoławczych

Co oferujemy?

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia)
  • stałe wynagrodzenie
  • bony lub premie okolicznościowe
  • kartę MultiSport
  • szkolenia handlowe, produktowe, z umiejętności komunikacyjnych
  • pracę z wysokiej jakości produktami dla kluczowych polskich podmiotów
  • możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych
  • inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia

Nasze wymagania:

  • praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych
  • doświadczenie w składaniu protestów i odwołań
  • znajomość specyfiki branży IT, sektora usług, licencji będzie dodatkowym atutem
  • min. 1/2 etatu (80 godzin pracy / miesiąc)

Co musisz teraz zrobić?

Jeśli interesuje Cię to stanowisko, wyślij swoją aplikację (CV) na adres: praca@btc.com.pl w tytule podając numer referencyjny „SZP 07/2020”.

Administratorem danych jest BTC sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (budynek C, II piętro, Baltic Business Park, ul. 1 Maja 38). Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Logotyp BTC Sp. z o.o.

Asystent/ka sprzedaży

[Nr ref. AS 01/2020]

Miejsce pracy: Szczecin

Od ponad 18 lat oferujemy rozwiązania biznesowe w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania IT. Naszą wartością są nasi Klienci, pracownicy, produkty oraz kultura organizacyjna. Wykorzystujemy i tworzymy najnowsze światowe technologie. Współpracujemy z najbardziej innowacyjnymi firmami na świecie.
Umiejętności sprzedażowe (klasyfikowane jako kluczowe umiejętności przyszłości) dają nieograniczone możliwości finansowe, uczą odpowiedzialności, organizacji, budowania relacji, a także ćwiczą ambicje. Są przydatne w aspektach życia zawodowego, jak i prywatnego.
Zdobądź i rozwiń je z nami!

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • badanie rynku oraz potrzeb klientów
  • pozyskiwanie klientów
  • tworzenie i systematyczne aktualizowanie bazy danych CRM
  • umawianie spotkań i prezentacji
  • przygotowanie ofert handlowych

Co oferujemy?

  • stabilność zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia)
  • stałe wynagrodzenie, premię comiesięczną, premię kwartalną oraz roczną (wszystkie elementy dokładnie ustalone – zawsze wiesz, jaką premię otrzymasz). Premia kwartalna zależna jest od wysokości Twojej sprzedaży.
  • bony lub premie okolicznościowe
  • kartę MultiSport
  • szkolenia handlowe, produktowe, z umiejętności komunikacyjnych
  • pracę z wysokiej jakości produktami dla kluczowych polskich podmiotów
  • młody, 12-osobowy zespół sprzedażowy z ambitnymi, ale realistycznymi celami, wspieranymi przez ducha zespołu, otwartą komunikację oraz przyjemną atmosferę pracy
  • możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych
  • inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • minimum rok doświadczenia w telemarketingu, sprzedaży usług
  • umiejętność nawiązywania kontaktów przez telefon, prowadzenia negocjacji oraz przekonywania zainteresowanych do zakupu produktów
  • wysokie zdolności komunikacyjne i kultura osobista
  • zaangażowanie w proces uczenia się
  • wysoka motywacja i konsekwencja w dążeniu do postawionych celów

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w telemarketingu, procesie badania potrzeb klienta, sprzedaży rozwiązań i usług IT

Co musisz teraz zrobić?

Jeśli interesuje Cię to stanowisko, wyślij swoją aplikację (CV) na adres: praca@btc.com.pl.

Administratorem danych jest BTC sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (budynek C, II piętro, Baltic Business Park, ul. 1 Maja 38). Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Logotyp BTC Sp. z o.o.

Cybersecurity Product Manager

(m/f)

[Nr ref. PMC 01/2020]

Miejsce pracy: Szczecin

Od ponad 18 lat oferujemy rozwiązania biznesowe w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania IT. Naszą wartością są nasi Klienci, pracownicy, produkty oraz kultura organizacyjna. Wykorzystujemy i tworzymy najnowsze światowe technologie. Dokonaliśmy pierwszych komercyjnych wdrożeń rozwiązań ze sztuczną inteligencją. Współpracujemy z najbardziej innowacyjnymi firmami na świecie.

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • zarządzanie rozwojem produktu Hyprovision DLP,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami – badanie potrzeb, spotkania, prezentacje produktu,
  • przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,
  • podejmowanie działań prowadzących do podniesienia poziomu sprzedaży,
  • monitorowanie rynku i konkurencji,
  • reprezentowanie firmy na konferencjach.

Co oferujemy?

  • stabilność zatrudnienia (UOP lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia),
  • stałe wynagrodzenie, premię miesięczną oraz premię od sprzedaży,
  • bony lub premie okolicznościowe,
  • możliwość korzystania z wyposażonej w pełni kuchni (ekspres do kawy, kawa, mleko, cukier),
  • niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon komórkowy
  • samochód służbowy,
  • kartę MultiSport,
  • chillout room,
  • szkolenia handlowe, produktowe, a także warsztaty podnoszące umiejętności w zakresie komunikacji,
  • dobrą atmosferę pracy,
  • inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia

Nasze wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w branży IT,
  • dobra znajomość produktów i technologii bezpieczeństwa IT na różnych poziomach takich jak: sieć, infrastruktura, aplikacje, dane, tożsamość i dostęp, procesy itp.,
  • umiejętność prowadzenia prezentacji oraz szkoleń,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych ok. 7 dni/miesiąc.

Jeśli nie posiadasz doświadczenia we wszystkich wskazanych obszarach – wyślij swoją aplikację, a na pewno rozważymy Twoją kandydaturę!

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość rozwiązań klasy DLP,
  • znajomość norm ISO/IEC 27001: 2013, ISO 22301, ISO27011, PCI DSS, 3GPP, NIST, COBIT 5 itp., posiadanie certyfikatów: Certified Information Systems Security Professional (CISSP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Certified Information Security Manager (CISM), Certified Ethical Hacker (CEH), ISO/IEC 27001:2013 LA/LI
  • znajomość języka angielskiego.

Nasze biuro to:

  • ponad 350 m2 całkowicie nowej powierzchni biurowej w biurowcu klasy A,
  • panoramiczne okna,
  • klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie nowej generacji,
  • w pełni wyposażone sale konferencyjne,
  • markowy sprzęt komputerowy (DELL, TOSHIBA, HP),
  • na miejscu dostępne są: kantyna, parking, parking dla rowerów, przystanek autobusowy bezpośrednio przy biurowcu.

Co musisz teraz zrobić?

Jeśli interesuje Cię to stanowisko, wyślij swoją aplikację (CV) na adres: praca@btc.com.pl

Administratorem danych jest BTC sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (budynek C, II piętro, Baltic Business Park, ul. 1 Maja 38). Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

W jaki sposób przebiega proces rekrutacji w BTC?

Praca w BTC to wyzwanie, ale jednocześnie też możliwość rozwoju oraz rozszerzenia umiejętności. Podczas procesu rekrutacji kierujemy się określonymi wytycznymi (test predyspozycji, rozmowa wstępna). Staramy się wybrać kandydatów, którzy mają największe predyspozycje do pracy w naszym zespole.

Nie musisz wiedzieć wszystkiego. Jeśli wykażesz ambicję, chęć oraz kreatywność – otrzymasz szansę współpracy z najlepszymi.

W celu aplikowania o pracę / staż / praktykę prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z CV (format MS Word lub PDF) na adres praca@btc.com.pl. W przypadku odpowiedzi na konkretne stanowisko prosimy, aby w nagłówku przesłanej wiadomości zamieścić nr referencyjny, który jest dostępny w ogłoszeniu.

Kompletna aplikacja powinna zawierać ponadto:

  • zdjęcie,
  • historię zatrudnienia,
  • listę realizowanych projektów wraz z opisem (mogą być to również projekty związane ze stanowiskiem).

Opcjonalnie:

  • list motywacyjny (jeśli aplikujesz w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie),
  • referencje.

Rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzane są w godzinach pracy w siedzibie BTC. Składają się z kilku etapów:

Etap nr 1 – test wstępny, który pozwala na zorientowanie się w zakresie wiedzy kandydata w odniesieniu do danego stanowiska pracy. Test dotyka również obszarów cech osobowościowych. Test także pozwoli na zorientowanie się w zakresie naszych oczekiwań, co nie oznacza, ze cały test musisz poprawnie rozwiązać. Czas trwania – do 1,5 h.

Etap nr 2 – rozmowa nt. testu, kompetencji, zasad współpracy, a także zakresu obowiązków na danym stanowisku. Etap ten może być przeprowadzony bezpośrednio po wykonaniu testu w etapie nr 1 lub w innym terminie. Czas trwania – do 1 h.

Etap nr 3 – rozmowa, w ramach której zaprezentujesz zadanie, które wykonałeś (-łaś) w domu. Może się zdarzyć, że ten etap rozmowy będzie prowadzony w grupie. Czas trwania – do 1 h.

Zastrzegamy, że nie odpowiadamy na każdą przesłaną aplikację oraz CV załączone w e-mailu bez treści.

Jeśli zostałeś (-łaś) zaproszony (-a) na przynajmniej etap nr 1 rozmowy kwalifikacyjnej, to obligatoryjnie poinformujemy Cię o szczegółach, terminach oraz wynikach.